Regulamin

Jak kupować on-line? Sklep internetowy https://ubarana.abstore.pl/ prowadzi sprzedaż zarówno hurtową jak i detaliczną. Jak zacząć? Aby móc złożyć zamówienie online należy posiadać konto na platformie internetowej https://ubarana.abstore.pl/ Założenie konta przebiega w łatwy sposb wystrczy kierowac się zgdonie z instrukacją podaną na ekranie podczas zakłdania. Klient wypełnia formularz rejestracyjny wprowadzając wszystkie niezbędne dane i potwierdza konieczne zgody na przetwarzanie danych osobowych. Pracownik Biura Obsługi Klienta sprawdza prawidłowość wprowadzonych danych i w razie konieczności kontaktuje się z klientem telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej. Jak znaleźć produkt w sklepie internetowej? Po zalogowaniu wyszukiwać produkty na naszej platformie internetowej można na kilka sposobów: Używając do wyszukiwania menu głównego, w którym wszystkie produkty przypisane są do podstawowych kategorii oraz bardziej szczegółowych filtrów, które pozwalają bardzo szybko dokładnie odnaleźć poszukiwany produkt. Wpisując nazwę poszukiwanego produktu lub jego kod EAN do wyszukiwarki, która jest widoczna na stronie internetowej sklepu przez cały czas i pozwala bardzo szybko i wygodnie znaleźć wybrane produkty. Jak kupić wybrany produkt? Po odnalezieniu poszukiwanego produktu dokonanie jego zakupu przebiega w następujących krokach: Dodajemy produkt do koszyka za pomocą przycisku „Do koszyka”. Z poziomu koszyka zakupowego można powrócić do dalszego kontynuowania zakupów lub przejść do finalizacji zakupów korzystając z przycisku „Zamawiam”. Wypełniamy formularz danych teleadresowych na tym poziomie można także dodać uwagi do zamówienia. Wybieramy formę dostawy. Wybieramy sposób płatności. Zatwierdzamy zamówienie i przesyłamy je do realizacji. Czas realizacji zamówienia Zamówienia złożone w dni robocze Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 15.00 przygotowane zostaną i przekazane firmie kurierskiej DPD maksymalnie do 24h od potwierdzenia, płatności. Odbiór osobisty, zostanie przygotowany w sklepie i oczekuje na odbiór maxymalnie 7 dni. W przypadku nie odebrania przez kienta we wskazanym czasie zamówienie zostanie anulowane. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy i święta realizowane będą standardowo w pierwszy dzień roboczy następujący po dniu, w którym zamówienie zostało potwierdzone. Towary zamawiane w naszym sklepie wysyłane są tylko do adresatów na terenie Polski. Uwaga: Prosimy o sprawdzenie przesyłki przy odbiorze. Jeśli stan opakowania wskazuje na możliwość powstania uszkodzenia podczas transportu prosimy o sprawdzenie jej zawartości w obecności kuriera. W przypadku gdy towar został uszkodzony konieczne jest sporządzenia protokołu szkody. Formy płatności Naszym klientom umożliwiamy kilka możliwości płatności: Przelew elektroniczny (on-line) Wybierając tę formę płatności Klient zostaje przekierowany do systemu szybkich płatności elektronicznych firmy PayU, w którym wybiera swój bank . Następnie należy zalogować się za pomocą systemu w swoim banku i potwierdzić płatność. Zaksięgowanie płatności następuje po kilku minutach , a realizację zamówienia rozpoczynamy z chwilą otrzymania stosownego potwierdzenia. System firmy PayU jest liderem na naszym rynku w dostarczaniu usług płatności elektronicznych i gwarantuje wysoki poziom bezpieczeństwa zawieranych transakcji oraz poufność danych przekazywanych drogą elektroniczną. Przelew zwykły Forma płatności polegająca na dokonaniu wpłaty na numer konta, który zostanie przesłany Klientowi drogą poczty elektronicznej lub numer konta widnieje w zakładce "kontakt". Realizacja zamówienia nastąpi po wpłynięciu środków na rachunek bankowy: BS Sztum HURT-DETAL Art.Spożywczymi,Przemysłowymi, Tytoniowymi. Usługi w zakresie pośrednictwa Beata Baran. Reja 13 82-400 Sztum Sztum Pomorskie nr konta 42 830900000007553220000010 Odbiór osobisty Po dokonaniu zakupów w Naszym sklepie internetowym, wybieramy opcje "odbiór osobisty", zakupy zostją przygotowane i po stosownym potwierdzeniu drogą email towar oczekuje na odbiór przez kienta oraz płatność w momencie odbioru w punkcie 82-400 Sztum, ul. Reja 13. Formy i koszty dostawy: Koszty wysyłki kurierskiej oblicza kalkulator poczas zakupów zalezny do Wagi zakupów. Realizacja odbywa się przez firmę kurierską DPD i jest zgodna z ich cennikiem. Klienci chcący odebrać osobiście zamówiony towar w naszego sklepu 82-400 Sztum, ul. Reja 13 i dzięki temu nie ponosić żadnych kosztów dostawy, mogą to zrealizować od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 17.00. Sobota 8-14. Zwroty i reklamacje Po wejściu w życie znowelizowanych przepisów prawa konsumenckiego i Kodeksu cywilnego, (Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku O prawach konsumenta, [Dz.U. 2014 poz. 827]) od 1 stycznia 2021 roku osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą dokonujący zakupu w okresie 14 dni od dostarczenia zamówienia towaru ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Zwracany produkt powinien być pełnowartościowy, kompletny i nie powinien nosić śladów używania świadczących o innym wykorzystaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia. W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy zwracany towar wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy należy przesłać na własny koszt na adres: Hurt- Detal ul. Żerosmkiego 6 82- 400 Sztum Ważne: przed wysłaniem produktu prosimy o wcześniejsze przesłanie informacji o odstąpieniu od umowy wysyłając e-mail na adres: u.barana@wp.pl produkt powinien być należycie zabezpieczony podczas transportu koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych ,,za pobraniem” kwota będąca równowartością towaru wynikająca z odstąpienia od umowy zostanie zwrócona Klientowi po otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż w terminie 14 dni Uprasza się o własnoręczne przygotowanie oświadczenia, które będzie jasno przedstawiało przyczynę zwrotu. Reklamacje W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi prosimy o wypełnienie formularza reklamacji i podanie w nim: danych teleadresowych nabywcy daty nabycia towaru numer zamówienia nazwy towaru i ilości reklamowanych sztuk typu wady - zawartość przesyłki niezgodna z zamówieniem - produkt uszkodzony - produkt przeterminowany - inne dokładnego opisu wady proponowanej formie realizacji reklamacji - wymianie produktu na wolny od wad - usunięcie wady - obniżenie ceny towaru - odstąpienie od umowy Wypełniony formularz zgłoszenia reklamacji prosimy przesłać na adres e-mail: u.barana@wp.pl Zgłoszenie reklamacji rozpatrzymy w terminie nie przekraczającym ustawowych 14 dni na ustosunkowanie się do wady i poinformujemy Klienta o dalszym postępowaniu. Uwaga: Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. Jeśli stan opakowania wskazuje na możliwość powstania uszkodzenia podczas transportu prosimy o sprawdzenie jej zawartości w obecności kuriera. W przypadku gdy towar został uszkodzony konieczne jest sporządzenia protokołu szkody.