PLN
EUR
USD
AA
Regulamin

REGULAMIN ZAKUPÓW prowadzonych w ramach serwisu ubarana.abstore.pl

Właścicielem sklepu internetowego jest HURT-DETAL ART.SPOŻ.PRZEM.TYT.USŁUGI W ZAK.POŚ.BEATA BARAN.

Nazwy producentów i marki fabryczne należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach sklepu wyłącznie w celach informacyjnych.

Jeżeli strony sklepu funkcjonują niepoprawnie, występują błędy, martwe linki (odnośniki nie prowadzące do żadnej strony) oraz inne nieprawidłowości w działaniu, koniecznie zgłoś ten fakt do obsługi.

 

I. Składanie zamówień:

1. Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową , faksem lub telefonicznie.

2. Koniecznym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawdziwego adresu zamieszkania, telefonu oraz adresu e-mail. W przypadku podejrzenia podania nieprawdziwych danych, firma zastrzega sobie prawo do niewysłania towaru.

3. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie zostało przyjęte do realizacji.

 

II. Realizacja zamówień:

1. Realizacja przyjętego zamówienia rozpoczyna się:
• w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - z chwilą złożenia zamówienia przez Klienta,
• w przypadku zamówień płatnych przelewem - z chwilą wpływu środków na konto Sklepu.

2. Zamówienie zostanie zrealizowane jedynie wtedy, gdy towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku gdy część zamówionego towaru nie jest aktualnie dostępna Klient jest o tym informowany telefonicznie bądź mailowo i od jego decyzji zależy czy zamówienie ma oczekiwać na skompletowanie, ma być wysłane niepełne bądź czy zamówienie ma być anulowane.

3. Klient ma możliwość zrezygnowania ze złożonego zamówienia na dwa sposoby: - indywidualnie dokonując zmiany w .Statusie zamówienia. do którego ma dostęp tylko wtedy jeśli podczas składania zamówienia poda swój adres e-mail w formularzu zmówienia - informując Sklep telefonicznie o chęci rezygnacji z zamówienia

4. Zamówione produkty są dostarczane do Klientów Sklepu (w zależności od wyboru klienta)pod adres wskazany w formularzu zamówienia.

5. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT lub paragon. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.

6. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób. Akceptowane formy dostawy to odbiór osobisty oraz wysyłka kurierem.

 

7. Zgodnie z ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów w terminie czternastu dni od otrzymania zamówionego produktu, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty wtedy, gdy będzie odesłany kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia. W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać, po wcześniejszym poinformowaniu sprzedawcy Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki należy zwrócić zapłatę. Jeżeli towar spełnia wymienione w tym punkcie wymagania, zostanie wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Klienta listem. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej do Siedziby sprzedawcy. Niezwłocznie po jej otrzymaniu, Sprzedawca dokona zwrotu zapłaty na wskazane konto Klienta.

 

8. Przed odebraniem przesyłki od kuriera Klient powinien sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy..

 

III. Koszty przesyłki

1. Koszt przesyłki uzależniony jest od wartości zamówienia, sposobu płatności, sposobu dostawy oraz kraju docelowego.

2. Opłata związana z realizacją przesyłki zawarta jest w cenie jednej z pozycji na fakturze.

Więcej o opłatach.

I. Czas dostawy

1. Czas po jakim Klient otrzyma zamówione towary = czas realizacji + przewidywany czas dostawy Podstawowy czas realizacji zamówienia trwa 3 dni robocze, o zmianie czasu realizacji bądź niemożności zrealizowania zamówienia klient informowany jest telefonicznie bądź drogą elektroniczną.

 

IV. Płatności

1. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia i obowiązuje do czasu zakończenia transakcji.

2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
• należność pobiera listonosz lub kurier
• płatność w siedzibie firmy
• przelewem bankowym na konto sklepu

3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów do oferty, wycofywania produktów z oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzania w nich zmian